دسته گل هایی که من به آب میدم

خرید بک لینک
نمیدونم چیه که همیشه از اول شهریور ماه تا اواسط مهر که میشه من عجیب دلتنگ خوابگاه و دانشگاه میشم...اصلا هوا بوی خوابگاه میده ،غذا میپزم مزه غذاهایی ک تو خوابگاه میپختم میده.شبها وقتی میخوابم خواب بچه های دانشگاه رو میبینم...مطمئنم اگه روزی برم دانشگاه اصلا لذتی برام نداره چون اون جمع و اون بچه ها نیستن دیگه.این منم که یک تکه بزرگ از وجودم رو تو دانشگاه کاشان و بین سالهای ۸۸ تا ۹۲ جا گذاشتم. + نوشته شده در شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ساعت 12:58 توسط مهدیه  |  دسته گل هایی که من به آب میدم...

ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 12:57

صفحه بندی